<>

اطلاع رسانی اعتیاد

ما بیش از این چشم بدنیا نداشتیم *******شاهد ساقی و مطرب باقی و دنیا بکام ما

اطلاع رسانی اعتیاد

ما بیش از این چشم بدنیا نداشتیم *******شاهد ساقی و مطرب باقی و دنیا بکام ما

اطلاع رسانی اعتیاد

این سایت با دغدغه اطلاع رسانی در مورد مواد مخدر و کمک به ترک اعتیاد توسط نویسنده ایجاد شده است.

فال حافظ شیرازی
فال حافظ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ترک اعتیاد یا ترک اعتماد

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

تبدیل کمپ های ترک اعتیاد به تجارتخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی شامگاه دوشنبه  هشتم تیرماه نودو چهار در نشست با ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش امام جمعه در آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص معضلات اجتماعی گفت: ائمه جمعه برای این کار هیچ بودجه و  اعتباری در اختیار ندارند اما با استفاده از تریبون نماز جمعه در آگاهی‌بخشی به جامعه کوتاهی نمی‌کنند.

امام جمعه باشت در ادامه به کمپ‌های ترک اعتیاد اشاره کرد و گفت: اگر بر کار کمپ‌ها نظارت بیشتری شود اثرگذاری خواهند داشت ولی اینگونه که مشاهده می‌کنیم هیچ نظارتی بر کار آن‌ها نمی‌شود.

وی تصریح کرد: به عنوان کسی که دغدغه سلامت قشر جوان را دارد، گاهی در این کمپ‌ها حضور یافته‌ام و از نزدیک درد دل‌های آن‌ها را شنیده‌ام.

امام جمعه باشت در ادامه گفت: نظارت قوی بر کار کمپ‌های ترک اعتیاد وجود ندارد و بیشترشون به تجارتخانه تبدیل شده است.

عبودی در بخش دیگری از اظهارات خود به مشکل دیگری به نام قرص‌های روانگردان در جامعه اشاره کرد و گفت: نوجوانان 12 و 13 ساله، بیش از دیگران در معرض خطرات این قرص‌ها قرار دارند و می‌بینیم که به راحتی در داروخانه‌ها و مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها دسترسی به آن‌ها وجود دارد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با ابراز تأسف از وضعیتی که برای مسکن مددجویان در شهرستان باشت وجود دارد، برخی اقدامات را خیانت به این قشر دانست و گفت: شرکتی با یک نام مقدس بودجه را گرفته و پول را خورده و فقط یک چهارچوب را بنا کرده و در یک کلام به مردم خیانت کرده و رفته است.

امام جمعه باشت گفت: مددجویان بی‌سرپناه به ما مراجعه می‌کنند و همواره از این موضوع شکایت دارند و تاکنون ندیده‌ایم که در استان کسی پیگیر این مشکل باشد که پول بیت‌المال چرا باید توسط چنین افرادی مورد دستبرد قرار گیرد و مددجویان سرپناه نداشته باشند و ساختمان نیمه‌کاره در حال تخریب باشد.

وی با انتقاد از بهزیستی که تاکنون این موضوع را پیگیری نکرده است، افزود: چندین و چند بار تلفنی موضوع را پیگیری کرده‌ام اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

((امروزه در کنارتجارت مواد مخدر تجارت معتاد در حال رشد است اما متاسفانه بهزیستی پی گیری نمیکند.))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
مهران زرگرزاده

مخدر

کمپ ترک اعتیاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی